Nenávist jako nástroj reklamy

Kdo jsou a kde vlastně vzniká ta nenávist nebo potřeba někoho nenávistně komentovat? Jak se jim bránit? Je to vlastně nenávistná nekonstruktivní kritika někoho jiného s cílem mu ublížit. Jsou jí schopni většinou lidé, kteří závidí, a kteří mají vlastními problémy, které neumí řešit. Je-li totiž člověk šťastný a vnitřně naplněný, nemá důvod někoho shazovat nebo někomu ubližovat. Jejich jednání může být považováno za kyberšikanu nebo dokonce za on-line obtěžování a zařazeno pod pojem počítačová kriminalita.
Notebook sociální média
Takový lidé schovávající se za obrazovkou nebo displejem se vás snaží vmanipulovat k diskusi s nimi podle jejich pravidel. Nejsou to nijak úspěšní ani inteligentní lidé, a tak nevědomky ukazují své slabé stránky. Na těch se můžeme úspěšně otočit, a začít tak s hejtrem diskutovat směrem, který by nečekal. Důležité je, ostatně jako při každé komunikaci, vždy zůstat nad věcí a pohybovat se jen ve své komfortní zóně.
Někteří Youtubeři a Influenceři se nad nimi rozčilují. Buď se sebe snaží marně obhájit, nebo je rovnou blokují. Ale jako u každé reklamy platí, že i ta negativní reklama je reklamou, a tedy mocným nástrojem, tak proč ji naopak nevyužít jako takovou pomocnou ruku. Obecně pro sociální média platí, že čím více zájmu vám dopřávají, tím více máte shlédnutí. Čím více komentářů, tím máte větší rank, což je taková veličina důležitosti vašeho postu, stránky nebo videa.
Ruka koule obrana
Cílenou obranou nenávistným lidem může být odrážet jim jejich vyjádření jako zrcadlem. To znamená otočit rozhovor, komunikovat slušně a s nadhledem například formou zvídavých otázek na jeho hloupé komentáře. V případě, že takový prudič zjistí, že je vám k smíchu a on na místo vás se stal terčem posměchu. Ten se dostává se do nepříjemné situace a z diskuse buď odchází, anebo se sám docela znemožní. Ať už tak či onak posloužil nám jako nástroj reklamy.